Blogia
Diari d'un deportat en Irlanda

Capitulo 10 - ......i la ke fa tres

Primer que res, avisarvos de ke aquest finde he escrit dos capitols. aixina ke no us oblideu de llegir i comentar el Capitol 9.

Val, alguns ja ho sabreu, i altres encara no, pero aunque pareixca repetitiu i ke soles parle del mateix...Man entrat a furtar per tercera vegada i no es conya. Aquesta vegada a sigut aixi: Dissabte per la nit, no tenia plans per el que manaba a kedar en casa, quant de sobte, em toca per telefon un colega de l'academia dangles i em diu :"ei, kesta noche ai un cumpleanyos de una tia i van a ir un punyao de erasmus, vente, porke pa estar solo en casa, por lo menos conoces a mas penya" a lo que, en eixos grans arguments, vaij cedir als seus pregs i vaij accedir a anar. La cosa no sabia com anava a anar, si de tranki o a pillar n pet, aixina ke vaij decidir fer el ke a mi em donara la gana ...i vaij pillar la oferta de la setmana...6 llandes(de mitj litro) de birra alemana per 7 llebros. Aixina ke..en 12 llandes de birra, em vaij nar al lloc de la festa. Sense comentaris la grandiosa festa ke hi habia...i mes ke res...per les 180 llandes de birra ke ens beguerem (fotos atestiguen akest fet,si, no feu els calculs, 180 llandes per mitj litro, son 90 litros de birra entre 15, per lo vist, tots som mooooolt original i pillarem tots 12 llandes de la mateixa birra....ke koincidencia. total, ke a les 5 del mati, i amb 6 litros de birra dins del cos, en vaij anar a descansar. Sorpresa, sorpresa, ke en arribar a la porta, la llum de la salita estaba encesa. Amb la xufa ke portava (ke mabia baixat prou despres de caminar 40 minuts) vaij pensar...sok tan inutil per deixar la llum de la salita, de baix i de les escales oberta? a lo ke vaij respondre....si...de vegades arribe a ser moolt inutil. Pero bueno, al vore la porta de la meua habitacio oberta em vaij adonar ke algo no cuadraba. estava ben segur deke labia tancada, i amb clau. total, ke sense ocorrerm-sen ke estaba pasant, trac les claus i intente obrir la porta. Perfecte,...el pany passat per dins, ummmm...si...vaij pegar 2 punyaes a la porta (despres de vore el numero per si mestaba anganyat de casa) i mentres xillaba "Fills de putes, baixeu assi ke vos vaij a matar" vaij arrear a correr (el sentit comu macompanyaba anit). La visio va ser la seguent...tota la casa amb tooootes les llums enceses i a traves de les finestres , vaij vore toootes les portes obertes. Ke divertit, 5 del mati, asoles...i el mobil de ma tia (ke tame es la casera, no me lagafaba) aixina ke vaij correr cap a sa casa, i tokarem a la policia. en 5 minuts arribaren i entrarem a la casa. Habien entrat per la porta lateral (ke era l'unic lloc per el ke encara no ens habien entrat)habien rebentat les portes de les habitacions a pataes (si , les portes habien caigut suaves, igual com les cervesses). Vaij buscar totes les meus coses de valor (res)..i estaven totes. a les habtitacions dela copanya tambe estava tot lo important. PS2, camera digital, 2 radiocasets, la minicadena, la tele, la guitarra, els dines.....es a dir....ke poden ser dos coses: Primera: El germa del xiket rumano habiaanat a buscarme (si si, i jo fent bromes de lasunt a lanterior capitol) i van decidir destrossar la casa i no furtar res...o dos..la versio de la policia...ke kuant jo vaij arribar els lladres estaben dins i van fugir kuant em vejeren anarmem, i no lis va donar temps a pillar res. Be, de ota dorma, vaij agafar tots els meus trastos, i a les 6 del mati em vaij tornar a mudar de casa. No pensava kedarme asoles en la porta trencada a dormir alli. Be, aixo si, la mujer policia ke estaba fentme preguntes estaba molt bona i em digue :(traduit)"Mira bien tus cosa ke tienes toda la habitacion revuelta i con toda la ropa por el suelo" a lo ke roig com una tomaca li vaij dir..."eeeehh! pos va a ser ke no...todo ese desorden es mio" a lo ek la tia es va riure un poket de mi i em digue "jo tambien he sido estudiante"...

Este mati han tornat a vindre a busca huelles. sols feia 6 dies ke habien vingut per laltre robatori, i ha vingut el matix tio ke lalatra vegda. tot campexano ell, per ahi com panxo villa per sa casa, contant xistes (mentres jo li seguia furtant coses dixes de CSI, ke wai, ara tink un potet en un tipo de pols ke es lo ke se posa en el pinsell pa buscar huelles)....kuant ens entren atra vegada...li mangue un pincell...i me faig CSI. el ke menterat hui, es eske es pa flipar, eske al meu company el diuemnge li furtaren el movil de labitacio, i com habian seguit al rumano a sa casa...encara ke la policia no el va trobar....el meu company ana i digue: "Mira, se ke teneis mi movil, me lo devolveis...i ya esta" i lil tornaren. Pero es jilipolla o ke li pasa??? Ostia tant costaba dirmoseu o a la policia?? Maxo..es de ser inutil...te furten corres darrere del nano, pilles on viu, li demanes ke te torne lo teu, teu torna...joder....disliu a la poli i ke vajen a casa del putos rumanos ( Si, PUTOS RUMANOS, ja me podeu dir raciste i lo ke vullgau, perke eske me dona iwal , PUTOS RUMANOS i puta S.M ( ke es Su Majestat i Salut Morales...cadascu lo ke li agrade mes). Despres danterarme dasso, la meua teoria es fa mes creible, ya ke anarem a per les nostres coses, abans de ke li o diguerem a la policia, ens han vingut a rebentar la casa pa fermos por (i ho han conseguit) dema ens anem a buscar una nova casa. En 18 dies ens han entat 3 vegades. Eske ningu en el seu sa judici vol dormir alli un altre dia.

Be, almenys, com sempre, meu agafe tot a cachondeo, desde ke han arriabt els meus companys, ens em passat el rato diguent :"Ei, creo ke te has dejado la puerta de tu habitacion abierta"{Pa ki no ho pille, es perke les em llevat, i les noves kem komprat son menudes, per el ke no ni han portes als cuartos" Bueno, ara no estik nervios perke estik en casa ma tia. Patix un poc per els meus companya perke lis va a costar un poc dormir, pero be, com lis he dit abans danarme....."No os preocupeis, cuando os vayais a dormir, cerrar las puertas con llaves i ya esta".....jajajajajja (me parto)

9 comentarios

Ferran -

Tio, no me digues q tens problemes en rumanos perquè jo soc "profesionist". Tu ves i li dius "vorbesc putin ba stiu cum se face, trombone, trombone" que ve a ser un "parle poquet però tinc molt clar com se fa, la tinc gran, la tinc gran" (i no va de conya, els rumanos en jerga diuen trombone) :)

romerin -

Pues va a ser k rory no deia mentires ni exagerava jojo XD com tens pinta d'espanyol i pensaràn k vens d'un pais on estem acostumats a lidiar amb els bous pel carrer i anem amb navalles normalment podries posar-te un cartellet a la porta que posara d'on eres (alchemesí) i segur k s'acollonen -important la ch

_X4lS_ -

me pareeix a mi ek al tio xarli li tokarà anar a reventar rumanos a diestro i sinietro, tu x si les moskes dilos ke tens un "primo" en algemesi ke se ha "kedau con tu cara" y los va a rajar a tós.
Això als xitanos els funciona ací...
Weno nen, me pire a classe, ke ja toka.
I lo dit, ke d'aci no res me tens alli reventat malinkuentesh!

Cynthia -

Lo siento xexu pero no entiendo na de na. Espero que te vaya bien. Un abrazo

Nitro -

Mira tu per a on, aso me recorda a noseki ke per furtarli un tros de pizza a noseki se rebota com si tinguera 3 anyets i acaba pegante una caricia xDDD per casualitat al xiket rumano no li diran Roberto? xDDDDD

juanra -

Bernardo, me tienes preocupao, li vaig a dir a mamare ke te fike una foto plena de ciris com si fores el gran xiniwini per a ke una entitad mes alta et guarde la salud, per ke a este ritme, o tornes com un campeon de la selva o se fan unes canoes en la teua pell..
Un abraxo

Jaume -

La teua vida paralela en Alemanya és prou oposta a la que dus ara. Quan vuigues canviar meu dius i agafe el machete, kit de supervivència i un billet d'avió i ens canviem els papers.
Un abraxo

Hab -

Yo de tu me aniria rreglant els papers per a la repatriacio de cadaber o dels membre que hagen pogut quedar despres de la visita del germa, per que si tu tens rao ja te pots fer la cirugia o deixarte barba per a cambiar de aspecte per a no ser reconegut.
Be asi te esperarem, ens dona igual com binges i en trocets o en bolsa de plastic i de cos sancer jejje

Ximet -

es qeu estes coses soles li poden pasar al Chechu; Y aixo es un problema per a mi; ja que a causa del estres creat pot pedre per, cosa que no minteresa gens, (2 birres per kilo perdut), pero sort que dintre de poc curra en el McDonals (centro de dietetica) i restaurara el estres a vase de "McMenus extras con doble de todo" Sort XeXu