Blogia
Diari d'un deportat en Irlanda

Capitulo 2 - El dia de la marmota

ASSO CORRESPON AL DIA 9 DE FEBRER

Ja m'acostumat als horaris Irlandesos. M'alsat a les 12, me duchat i he baixat a dinar. Com en algemesi!! sols ke malsava a les 2, baixava al xester i anava a dinar.
ME passat el dia fent feines. Ja tinc nou movil, que tras comparar preu, me le comprat "Meteor" que es el apodo que sempre havia somniat. Hem nat al banc, i no man possat moltes pegues, menys mal que ma tia coneixia a la directora que si nos.....awuita!!. estos cabrons no tenen llibretes en el banc, te donen un cartonet del tamany d'un borraor en el nuero de compte....i ale! a casa. el divendre m'enviaran la tarjeta de credit....tindra forma de llapis?
Ara jaho tinc tot, pose els meus datos i a tirar curriculums per ahi. Ja he plenat la solicitud en el Maradonnass i un un hotel "Castetroy Park Hotel" Tambe le tirat al SuperQuinn (supermercat) i a unes gasolineres (Texaco). anava caminant soles per ahi, i me xopat de dalt a baix. He anat a un Off-License i el tio ma dit que li feia falt algu per a currar prompte, aixina ke alomillor, a partir de dema, la meua vida laboral sera vendre alcohol i tabaco (segur que soc el millor client, perque tenen cuttyShark....tame lis he parlat del Tele...ems ke res...perke segur ke estem al libro guinnes de los records de fetges mes plens d'alcohol)
Despres he anat a vore la casa on viure. Yeh!! Sa sale, asi se veu que no ni han pisos, perque es una casa tame wapeta (No es com estic, pero aco es impresionant
Asi vaij a la meua puta bola. Ma tia se pira a casa de les seues amigues, el tio i el cosi a un partit de rugby. Per lo vist el xaval es tot un crack per la zona, a vore si m'anchufa en algun ekip.
Asso es tot verdor, i es precios, pero no m'axtranya gens....es pasa el dia ploguent. No plou fort, pero es la gteta ixa que me trau de quisi. Crec ke es la ciutat perfecta per a viure. he vist el cityCenter tambe, es rollo alzira en lavinguda dels casilicis, tot ple de tendetes. Pero jo visk a un lloc rollo el Pla, pero 50 vegades mes gran (asso no es una exageracio). bueno, vos pose el meu telefon i la direccio.... I tokeu algun dia...GOLFOS!!!!(i GOLFES!!)

Telefon Movil: 00353 857438170 si me tokeu desde irlanda... 0857438170

L'adressa:
25, The Cedars, Brierfield
Castletroy, Limerick
IRELAND

0 comentarios