Blogia
Diari d'un deportat en Irlanda

Capitulo 8 - I'm loving it!

Si xiquets,si. La entrevista va anar mes o menos be. Tal volta, dir ke habia treballat en BurguerKing (cruel, ademas de incierto) majudat una mica. Avui man tocat pa dirme ke el dijous (un altra volta a esperar) tinc el meu cursillo de Orientacio (gracies McD, encara no se on me clave). Bueno...pos eso..ke ja ni ha curro, ara soles espere trobar un altre(i encara no he comensat). Esta setmana sols he ixit el dimarts, i era la festa "Back to School" i anaven tots en uniforme i corbata (mencantes les faldes curtetes de les escolars irlandeses). Aixina ke vaij pegar un poket el cante, ya ke era del pocs ke no anava en uniforme(anava en el meu uniform universitari (cubata de cutty en cola, soles me faltava el Tele). Hui em anat de compres al citycenter. Ara comprec perke la penya sempre va en camises de ekips de futbol/rugby/hurling Per exemple, una camisa de la seleccio Italiana (la ke me comprare) 20ebros. Unes sabatilles puma, 32 llebros...i tot per ixos preus. soles ni han camises del Madrid, per lo ke vomitar es inevitable, pero bueno...al preu ke van , estik per comprales totes i fer una falla pal 19 de Mars.
Ja he vist ke Jaume ma plagiat el weblog, cosa ke mola, perke es kom el viaje paralelo ke siempre sonye. Jaume, intenta ferte creure ke tu estas en irlanda, i jo ke estik en alemania...a voras si mola.

Anit vaij rebre el seguent missatge (no dire ke ki es, pero kien lo sepa ke se entienda):
"N prtfa lmbk,..1n!Menelet lo menkir 4 a la tma palut?Tinn crmc g vaig nk t rego!tuto alabot!Atsim atsabut abei!Mubaaa!"
a lo ke jo he entes "No portaba el mvl...Men e fet lo menos 4 a la teua salut. Primo, crec k vaig to cego! Puto cabro!........(asso no o entenc)......Muaaa!" Aixina ke, ke santenga el autor ( i menos mal ke no anava a ixir (uiii!!....primera pista)

La veritat eske mestic aborrint mes ke lostia perke no tinc res ke fer, pero bueno...prompte acabara este rollo..i no se si anira a millor o a pitjor//pero desde luego..algo mes mogudet. jo vaij a vore si anganye a algu (no crec) o me invente algo..perk estos estan "to the mass" i no tenen moltes ganes dixir (panda de aborrits).

6 comentarios

juanca -

si presi, el teu crack te parla perque hui anem a guanyar als tercers i iau.por tinc de que entres a mc donalds i comences a picar per alli dins perque quan tornes tindras que agarrar 2 places de avió, cabró.a varadero ja no anem casi perque esta siguent prou ful i les cartes que te han arribat son la canya,o no???el puto tele que es un mega borraxo.

autor del mensage... -

mmmm...això te vaig anviar tio??joder...estic pijor de lo q pensava...crec q as fet una bona traduccio, aunq el q no as pogut traduir, es normal, liu preguntare a naif q ell de moro sap mes...fins el 14, aprepara una festeta uapa!!!

HAB -

En no molt de temps vore en les noticies (grabe intixicacion en un macdonals) tot sera obra del nostre amic el gordonxo que haura anat a currar tot sepia QUE DIOS SE APIADE DE LES SEVES POBRES ANIMES jejej
El coume diu que estar alli es igual que estar en una setmana que no te ni dissapes ni diumenges, per lo que nomes es comunica am la resta per messenger com asi entre setmana

El Pan (No acepte imitaciones...) -

Hay que joderse! com que hi ha un PAN en alemmanya? això que vol dir? si es que el mundo es un panyuelo, pos ale, dis-li que ja pot anar venint-se'n a Valencia, que jo me'n vaig a Alemanya, que ja toca canviar-nos. Encara que pensant-ho bé preferisc esperar-me una miqueta a fer el canvi, que ultimament m'ho estik pasant prou bé (Es lo que tiene el Monosabio, que sirven cerveza de la marca "El Hechicero", jeje)

Xexu -

Per el ke veig, tas iwal de aborrti ek jo. Si, tots sabem ke Mr.Bread es un home molt solicitat. Per cert...Pan en alema es Mr.Brot (pa ke lo xepas pan por si firmas en su weblog)

JAUME -

Joder tio, i tu te queixes, almenys tu pots parlar amb persones, ací soles lladren en alemà. Per cert, per a vides paraleles la del PAN, en Braunschweig hi ha un teleco erasmus que se fa coneixer per PAN!!!