Blogia
Diari d'un deportat en Irlanda

Capitulo 1- De como llegue...

ASSO CORRESPON AL DIA 8 DE FEBRER

9:30 del mati. Maletes carregades al cotxe, a la porta del banc (no recordaba el PIN), espera un cotxe que em dura al principi d'aquesta loca aventura per Irlanda. La plutja intensa ja avisa que hi ha que tornar enrere, pero (no ni han accents en irlanda...perdoneu tots els filolegs, especialment tu, Merce, que eres la meua filologa personal) no fem cas de la natura i seguim endavant.
12:30 Aeroport de Reus. Aco (tampoc ni ha c trencada) es de veres un aeroport?? O esque han andelantat el dia dels inocents?? Si ho arrive a saber em porte el "Aeropuerto de Playmobil" que es una mica mes gran. facture l'equipatje i pille la tarjeta de embarque. Aco te dificil solucio en aquestes altures de l'historia, pero encara queda alguna esperansa. control Policial. Deixe tot, un poc mes i me lleven els gayumbos..pipipipipi....oh!! un so celestial per als meus oits (ni dieresis. La cara de mon pare em dona un poc de satisfaccio personal. Mentres me passen un catxarro perl cos, intente convencer al guardia civil que porte 10kg de cocaina i una pistola....pero es pixa de risa i e deixa pasar...sera capullo!
Mentres observe com la penya (ni enyes) compra botelles de vodka com si s'acabaren..analitze ?l'avio? que em dura a l'illa.
14:00 Ja estic dalt d l'avio, i sona el movil. Diga don bernardo. -estas en l'avio?? - Si pare si, ke no n'ascapare. Ai....vaij a peagr una cabotaeta.
16:00 hora espanyola (15:00 pa mi). Ja estic un dublin. La veritat esque es com un camp gegant de golf...Zaplana i els seus amics disfrutarien assi. Pille la maleta (que extranyament estava perfecta) i trac el meu movil lliberat i superpreparat pa tocar a ma tia i a vore ke tenia ke fer. gracies vodafone per tocarme la verga. Ale!! a tirar euros en la cabina. On tinc el telefon de ma tia??? I la direccio???.....i la pistola pa pegarme un tir???(en reus). Pos a tirar de recursos i a pelarse el cul. Menys mal ke soc un poket puto amo, i en poc de temps (1 horeta) conseguisc arribar al CityCenter. bueno ...que sort....he pillat un bitllet per a Limerick....que ix d'assi 2 hores...i tarda 4 en arrivar. Que mes puc demanar????
22:00 Welcome to Limerick Mr.XeXu!!! I ara??? On anem?? Perque tinc ja la direccio...menos mal..pero..com collons arrive?? Mentra trac les maletes de l'autobus, de sobte, una tia (que no estava mal) em diu: do yu now wer yu gou??, a lo ke li responc un : "No" (flipa angles). Total , que apareix sa mare i sa germana (ixa si ke estava canyon)..lis diu noseke..i me fan senyes. Me van a violar?? Ojala..pero bueno, almeys em porten al lloc de desti (que es com el Monte del Desti, pero en mansion)
PERFECTE!!! ha arrivat....dingdong...buenas...ix el meu cosi fent cares raes. Ma tia esta esperantme en l'estacio. Per lo vist, havia baixat una parada abans del quem tocava. i jo ke em pensava que hui soles me putejaben a mi...jisjisjsisji..no tinc ningun sentiment de culpa.
Bueno, de la casa no puc queixarme. es una puta mansio!! Sense conyes, es gegant. Per lo vist vis un el barri de la jet-set, perque tot son mansion i cochassos...llastima que el dissabte me pire a la nova vivenda. ja vorem com es. A per cert..no ne som 5, al pis ne son 6. 4 tipos..una tipa...i jo...com el JRC , pero que en mosatros ja en som prou.
Gran dia..si senyor!! cuant arregle el movil, em compre un de irlanda, m'obrida una llibreta, buske kurro i m'apunte a l'academia, ja vos contare. Crec que dema tambe va a ser un gran dia.

Frase del dia: "Me encanta que los planes salgan bien" (the A team)

8-02-2005
Monaleen Heigts, Castletoy, Limerick

0 comentarios